KOSZYK JEST
PUSTY

Badanie efektywności organizacji i pracowników (HPI) - wersja standardowa

CENA: 100,00 PLN
Czas wysyłki : do 3 dni

Wybierz opcje

Proszę wybrać opcję!
rodzaj badania
  • Anuluj wybór
  • elektroniczne (zdalne)
  • ankieta papierowa (bezpośrednie) ( + 20,00PLN )
  • Proszę wybrać opcję!
    Prezentacja wyników dla Zamawiającego
  • Anuluj wybór
  • Tak ( + 25,00PLN )
  • Nie
  • szt.

    produkt niedostępny w tej liczbie

    dostępna ilość:

    dodano produkt

    przejdź do koszyka

    Numer katalogowy: T3A
    Kod EAN:
    Badanie efektywności ludzi i organizacji HPI
    Badanie efektywności ludzi i organizacji HPI
    Opis przedmiotu

    Uwaga: Prowadzenie badanie wskazane jest dla organizacji liczącej przynajmniej 50 osób.

    Wiele organizacji staje przed poważnym dylematem związanym z wyborem działań usprawniających ich funkcjonowanie. Potencjalnych opcji jest na tyle dużo, że trudno określić, które z nich są rzeczywiście najlepsze.

    Model HPI w oparciu o badania T. F. Gilberta (1996) wskazuje by efektywność ludzi i organizacji rozpatrywać pod kątem sześciu zależnych od siebie obszarów, które da się zaobserwować firmie. Są to:

    • Zasoby – narzędzia i sprzęt potrzebny do pracy, przestrzeń, rozwiązania technologiczne, czas czy środki finansowe.
    • Organizacja pracy/procesy - normy, instrukcje, wytyczne, zakresy obowiązków, procesy biznesowe zarówno ogólnofirmowe jak i specyficzne dla poszczególnych komórek organizacyjnych.
    • Informacje/komunikacja – informacje o i do pracy, standardy, informacje zwrotne, sposoby komunikacji i przepływu informacji.
    • Wiedza i kompetencje - umiejętności i postawy, źródła, możliwości i warunki nabywania wiedzy.
    • Motywacja – formy motywowania, nagradzania, warunki finansowe i pozafinansowe, identyfikacja z firmą/marką, konflikty.
    • Jakość życia – równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym, stres, poczucie bezpieczeństwa.

    Badanie w oparciu o model HPI pozwala na identyfikację kluczowych barier w rozwoju efektywności pracowników i organizacji z perspektywy wskazanych powyżej obszarów. Jednocześnie uzyskane wyniki wskazują czynniki wspierające efektywność. W każdy z przypadków, dodatkowo uzyskujemy informację i sile/znaczeniu danego czynnika.

    Efektem projektu jest zatem precyzyjna identyfikacja obszarów będących mocnymi stronami organizacji pod kątem efektywności pracowników oraz obszarów wymagających interwencji wraz z propozycją kierunków zmian i działań, prowadzących do zwiększenia efektywności.

    Konsekwencją wdrożenia badania w oparciu o model HPI, przy rekomendowaniu kierunków i sposobów rozwoju ZZL w firmie jest:

    • Pewność, że każde rekomendowane i później realizowane działanie w obszarze zarządzania i organizacji będą związane z konkretnymi celami funkcjonowania całej organizacji, a nie tylko wybranych służb i działów.
    • Precyzyjnie uzasadnienie, przygotowane i wsparcie dla działań rozwojowych podejmowanych na rzecz pracowników.
    • Dokładna analiza wszelkich barier utrudniających pracownikom uzyskiwanie i przekraczanie zakładanego poziomu efektywności.
    • Optymalne wykorzystanie potencjału pracowników.
    • Możliwość weryfikacji, pomiaru i oceny efektów podejmowanych działań rozwojowych.

    Jak zamówić badanie?

    1. Przejście procesu zakupu służy do zamówienia i realizacji badania standardowego.
    2. Badanie standardowe obejmuje:
      • 36 stwierdzeń badawczych (po 6 na każdy badany obszar).
      • Zunifikowaną metryczkę (staż pracy, grupa stanowisk, obszar merytoryczny - np. sprzedaż, produkcja,itd).
    3. Jak zamówić badanie?
      • Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
      • Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość respondentów badanych ankietami papierowymi oraz zdalnie (elektronicznie), czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie.
      • Jeśli część pracowników będzie badana zdalnie, a część za pomocą ankiet - wrzuć do koszyka/zrób zamówienia na te dwa rodzaje badań podając odpowiednie ilości respondentów.
      • UWAGA: W przypadku respondentów badanych zdalnie konieczne będzie przesłanie ich adresów e-mail, na które zostanie przesłany dostęp do badania. W przypadku respondentów badanych kwestionariuszem papierowym - szczegóły zostaną telefonicznie ustalone z zamawiającym.
      • Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
      • Naciśnij "Zamawiam i płacę"
      • Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz opłać zamównienie przelewem lub kartą (poprzez opcję PayPal).
      • Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie przesłana faktura VAT.

    Co otrzymasz?

    • Przygotowanie i przeprowadzenie badania (zwykle ok 7-10 dni)
    • Raport z wynikami i rekomendacjami rozwojowymi (zwykle ok 7 dni)
    • Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy (jeśłi wybrano taką opcję)

    ***

     Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o badaniu:

    - zapraszamy do pobrania i zapozania się z materiałem wydawnictwa Wolters Kluwer TUTAJ

    lub do kontaktu mailem lub telefonicznie

    Specyfikacja
    wersja: PDF
    Opinie klientów
    Dodaj opinię

    Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

    Polecane produkty

    9
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl