Badanie kompetencji - testy online

Testy kompetencji są tzw. testami „oceny sytuacji”. Wymagają od badanego zrozumienia wybranych sytuacji zawodowych oraz wskazania zachowań, które w tych sytuacjach są najbardziej i najmniej efektywne. Taka konstrukcja testu pozwala oszacować poziom badanych kompetencji zawodowych, a dokładniej, wiedzy na temat tego, jak należy się zachowań w danej sytuacji zadaniowej. 

Realizacja testów prowadzona jest online (badany otrzymuje zaproszenie do badania).

Uwaga: Zgodnie z regulaminem sklepu (punkt 8) W przypadku zakupu usługi (tutaj: badanie online) i dokonania wpłaty, jej realizacja powinna nastąpić przez Klienta nie później niż w ciągu 90 dni od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym przypadku Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie, a wpłacona należność zostanie potraktowana, jako wynagrodzenie za gotowość do realizacji zamówionej usługi i poniesione przez Sprzedawcę koszty techniczne związane z utrzymaniem gotowości do realizacji usługi na rzecz klienta (tutaj: platforma badawcza).

Praktyka podpowiada, że badanie kompetencji powinno dotyczyć określonych profili stanowiskowych. Oznacza to, że rekomendujmy jednoczesne badanie kilku kompetencji - adekwatnych do specyfiki stanowiska zajmowanego przez respondenta. Zwykle jest to kilka  kompetencji (np. 5-7).

 
 Testy dotyczą następujących kompetencji:
  • Orientacja na cele
  • Zarządzanie personelem
  • Współpraca w zespole
  • Negocjowanie
  • Analizowanie
  • Planowanie
  • Organizowanie
  • Kontrola i monitorowanie
  • Komunikacja z innymi
  • Zarządzanie czasem
  • Radzenie sobie w sytuacji kryzysowej
  • Podejmowanie decyzji
  • Kreatywność
  • Myślenie strategiczne
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Wiedza fachowa i jej wykorzystanie
  • Doskonalenie zawodowe
  • Rozwój innych
  • Wywieranie wpływu
  • Rozwój własny
  • Nastawienie na klienta zewnętrznego
  • Motywowanie
  • Delegowanie
  • Budowanie relacji

Aktywne filtry: