badanie kultury organizacyjnej

Badanie kultury organizacyjnej (OCAI)

PROMOCJA: 40,00 PLN
STARA CENA: 49,00 PLN
Czas wysyłki : do 3 dni
szt.

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Numer katalogowy: T2

Czy wiesz, że...

 

  • Kultura organizacyjna sama w sobie nie jest widoczna. Tylko jej zbadanie pozwoli na odkrycie i nazwanie tego, co ją tworzy.
  • To jak pracownicy postrzegają organizację, jej wnętrze i otoczenie, jakimi wartościami i przekonaniami się kierują, wprost warunkuje efektywność całej firmy.
  • Oczekiwania i cele biznesowe firmy mogą nie być realizowane przez pracowników właśnie dlatego, że kultura organizacyjna nie wspiera tych dążeń.
  • W badaniu posługujemy się dostosowanym do polskich warunków kwestionariuszem OCAI, który z powodzeniem został już wykorzystany w blisko 10.000 badań na świecie.

 

Dlaczego warto badać kulturę organizacyjną?

  • Dzięki temu dowiesz się, czy cele, misja i wizja firmy są bliskie pracownikom i czy chcą ją realizować.
  • Konstrukcja badania pozwoli odpowiedzieć na pytanie, w jakich kierunkach i obszarach powinny zostać podjęte działania, aby zachowania i postawy pracowników wspierały cele i strategię firmy.
  • Dowiesz się, jaki typ kultury panuje obecnie w organizacji, a jaki powinien.
  • Sprawdzisz, czy obecne zachowania i przekonania pracowników wspierają, czy obniżają efektywne działania organizacji.
  • Poznasz rekomendacje dotyczące: typów i umiejętności liderów, kluczowych wartości oraz strategii koniecznych działań, aby zmienić lub wzmacniać zachowania i przekonania pracowników.

Wiecej informacji - patrz zakładka PLIKI DO POBRANIA

 

Jak przebiega badanie?

  • Badanie prowadzone jest zdalnie na dedykowanej platformie (uczestnicy otrzymuj zaproszenia emailem).
  • Raport generowany jest przez pryzmat ustalonej wcześniej metryczki badania (np. wg. działów, grup stanowisk, lokalizacji, itp). Minimalna ilość parametrów to profil wyników ogólny oraz sześć szczegółowych.
  • Wynik prezentowane są w formie graficznej i tabelarycznej.
  • Analiza uwzględnia istotność różnic w oparciu o odchylenie standardowe.

Jak zamówić badanie?

  1. Przejście procesu zakupu służy do określenia warunków brzegowych projektu badawczego i określenia wartości zamówienia.
  2. Jak zamówić ofertę na badanie?
    • Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
    • Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość respondentów, rodzaj raportu, czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie.
    • Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
    • Naciśnij "Zamawiam i płacę"
    • Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz "płacę przelewem" lub "Paypal" lub p"przelewy24". Jeśli wybrany zostanie Paypal/Przelewy24, nastąpi przekierowanie do strony rozliczeń operatora.
    • Po wpłynięciu zapłaty przesłana zostanie faktura
  3. Konsultant skontaktuje się bez zbędnej zwłoki z osobą podaną przy rejestracji w celu ustalenia technicznych i organizacyjnych aspektów badania.

 

Co otrzymasz?

  1. Wszystkie dane niezbędne do logowania się respondentów do panelu badawczego.
  2. Nadzór techniczny nad badanie
  3. Opracowanie wyników
    • Przygotowanie, przeprowadzenie badania oraz wyniki 
    • Raport z wynikami i rekomendacjami (opcja)
    • Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy (opcja)

***

 Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o badaniu - zapraszamy do pobrania załącznika (Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej)- zakładka "Pliki do pobrania".

dostęp zdalny: Unikalny kod dostępu, Raport podsumowujący
Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie