Obsługa trudnego klienta. Efektywne metody i techniki postępowania z trudnym klientem

Obsługa trudnego klienta.Efektywne metody i techniki postępowania

CENA: 18,00 PLN
Czas wysyłki : 24 Godziny

Wybierz opcje

Proszę wybrać opcję!
forma publikacji
  • Anuluj wybór
  • format elektroniczny - PDF
  • Format elektroniczny- EPUB
  • Proszę wybrać opcję!
    Wersja drukowana
  • Anuluj wybór
  • książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka ( + 40,00PLN )
  • szt.

    produkt niedostępny w tej liczbie

    dostępna ilość:

    dodano produkt

    przejdź do koszyka

    Numer katalogowy: K25

    Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem. Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych wzorców postępowania.

    wersja drukowana: format:A5, okładka: kolorowa, lakierowana, grzbiet: klejony
    wersja elektroniczna: format PDF, format: EPUB
    Dodaj opinię

    Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie